Zveme vás na (ne)konferenci PPC reklama 2013

Nový rok je již v plném proudu, proto se vás ptáme, co byste řekli na nové informace ze světa e-commerce?

(Ne)konference PPC reklama 2013 navazuje na červnové setkání Vyhledávače zboží 2012. Téma akce je zaměřené na PPC reklamu, přičemž diskuze se zúčastní samotní provozovatelé reklamních systémů (AdWords, Sklik, Etarget). Jste-li tvůrci či aktivní provozovatelé webů a e-shopů, správci PPC reklamy, nebo marketingoví odborníci, bude vám (ne)konference jistě užitečným přínosem.

Načerpejte nové informace na PPC reklama 2013

Akce naváže na volné principy přesně tak, jak je znáte z českých Barcampů a minulého ročníku. Prim bude hrát především odbornost, tvůrčí nálada a ochota diskutovat.

Termín a místo akce

  • Kdy: 26. února 2013 (úterý), od 10:00
  • Kde: hudební klub Leitnerka, Leitnerova 2, Brno
  • Cena: vstupné dobrovolné

PPC reklama bude hlavní téma únorové konference Michala Janíka
PPC reklama bude hlavní téma únorové konference Michala Janíka

Jsme potěšeni, že jsme partnerem této odborné akce, jejímž organizátorem je Michal Janík. (Ne)konference je vždy skvělou zárukou profesionality a přísunu aktuálních a kvalitních informací. Zajímá vás, jak proběhla minulá konference zaměřená na vyhledávače? Přečtěte si naši minireportáž.