Zveme Vás: Digital Briefing 2014 aneb Online & Mobile Trends 2014

Rádi bychom Vás pozvali na druhý ročník jedné z největších akcí o digitálním marketingu a mobilních trendech Digital Briefing 2014, kterou pořádá agentura Dark Side.

Jaké mobilní aplikace skutečně vydělávají? Jak na monetizaci digitálního obsahu? Jak integrovat online a offline kampaň? Jak oslovit desítky tisíc lidí bez jakékoli mediální podpory? Jak to nepřehnat s kreativitou a jak na druhou stranu zůstat originálním? Jaké digitální trendy můžete čekat v roce 2014? Jaká nová řešení budou využívat klienti a firmy?

 

Digital Briefing 2014

 

Konference Vám přiblíží digitální strategie a řešení, které jsou pravidelně oceňovány jako nejlepší online kampaně.
Na konferenci Digital Briefing 2014 se setkáte s mnoha významnými hosty, kteří se s Vámi podělí o  zkušenosti z mezinárodních agentur jako BBH, Ogilvy a Wieden+Kennedy.


Koho si můžete poslechnout

 

  • Melle Bos, Strategy Director, Blast Radius, Amsterdam, Wunderman Group
  • Sylvain Lierre, Global Head of Brand, Marcom & Digital, Business Group Coffee
  • Irena Pažitná, Senior Consultant, Deloitte Advisory, s.r.o.
  • Dorota Kajfoszová, Online Marketing & Sales Manager
  • Tomáš Veselý,Online Acquisition & Media Manager, Equa Bank
  • Pavel Foršt, Manager on-line, ČEZ
  • Veronika Hromadová, Digital Specialist, RÉMY COINTREAU CZECH/SLOVAKIA
  • Jakub Janoušek, Internet Communication Manager Budějovický Budvar, n. p.
  • Eliška Vyhnánková, krotitelka sociálních sítí
  • Jan Havlíček, Kreativní ředitel, Dark Side
  • Rasťo Michalík, Chief Creative Officer, MUW Saatchi & Saatchi.
  • Jiří Langpaul, Creative Producer, Dawson Ginger
  • Filip Huněk, Social Media Manager & Researcher, Aqua Digital

 

REGISTRACE