Vánoční provoz servisní pohotovosti

Přinášíme vám informace o provozu servisní pohotovosti během svátečních dnů.

Vážení klienti, vánoční svátky se kvapem blíží, proto bychom vás chtěli touto cestou informovat o svátečním provozu servisního oddělení.

Klientský servis pro vás bude zajištěn, jak se již stalo každoročně zvykem, formou servisní pohotovosti. Pokud na svém projektu zjistíte závažný problém, který bude potřeba urgentně řešit, doporučujeme založit ticket s kritickou prioritou do aplikace HelpDesk.

Kritickou prioritou jsou míněny chyby, které zásadním způsobem znemožňují chod počítačového programu a jeho využití pro primárně stanovený účel (nakupování).

Zpráva o chybě bude bezprostředně doručena servisnímu pracovníkovi, který podnikne veškeré potřebné kroky k nápravě a odstranění chyby. Pohotovost bude klientům zajištěna po celou dobu svátečních dnů (24. 12., 25. 12., 26. 12., 1. 1.).


Pohodové vánoční svátky přeje

Tým společnosti NetDirect s.r.o.