Soutěž ShopRoku 2012 – vyberte mezi e-shopy superstar

V prestižní soutěži ShopRoku 2012 budou už popáté oceněny nejlepší a nejoblíbenější internetové obchody. Máme pro vás tip, jak nejlépe v hlasování podpořit ten svůj e-shop.

Zapojte váš e-shop do soutěže a dejte o sobě vědět

Hlasovací anketu odstartoval nákupní rádce Heureka.cz a zapojit se do ní mohou všechny české e-shopy, které soutěží ve dvou kategoriích – Cena kvalityCena popularity.

V čem se hlasuje?

  • Cena kvality 2012 - udělují zákazníci, kteří hodnotí své zkušenosti s nákupem v internetovém obchodě za období od 1. září 2011 do 31. srpna 2012. V rámci služby Ověřeno zákazníky vyplní dotazník spokojenosti.
  • Cena popularity 2012 - může se zúčastnit kterýkoliv internetový obchod. Posílat hlasy mohou všichni internetoví uživatelé, kteří do konce srpna vyplní hlasovací formulář, v němž uvedou své tři nejoblíbenější obchody.

Úplně každý?

ShopRoku 2012 – HLASUJTE do 31. 8. 2012

Jak se zapojit?

Stačí na e-shop vložit bannerový poutač, a tím zákazníky vyzvat k hlasování do soutěže ShopRoku 2012.

Vaši klienti vám tak poskytnou vynikající zpětnou vazbu. Věříme, že v letošním ročníku zaznamenáte hodně úspěchů. Anketa určí nejlepší e-shopy v ČR a vítězové budou už 13. září slavnostně vyhlášeni na ShopRoku Meeting 2012.

Mediální partneři a partneři ShopRoku 2012
Mediální partneři a partneři ShopRoku 2012