Proměna Google nákupů aneb Seznamte se s novinkou Product Listing Ads

Založte si kampaň s produktovými informacemi a získejte propagační kredit 1 000 Kč. Ušetřené peníze můžete využít například na služby: propojení a nastavení produktových reklam či vygenerování XML feedu, které NetDirect nabízí.

V polovině února odstartovalo v České republice a dalších zemích nové komerční prostředí Google nákupů založené na reklamách s produktovými informacemi (neboli Product Listing Ads). Jedná se o placené zobrazování prodejních nabídek ve výsledcích vyhledávání pod top pozicemi a také v pravém sloupci. Objevují se s klasickými textovými AdWords reklamami. To znamená, že v placeném vyhledávání se můžete zobrazit hned dvakrát.

Mějte však na paměti, že se služba teprve spouští.  Všechny funkce tedy nemusí být zatím plně funkční. A vzhledem k tomu, že se v ČR jedná o úplnou novinku, nemůžeme vám zatím nabídnout relevantní data o návštěvnosti a případné úspěšnosti služby. Vycházet můžeme pouze ze zahraničních zkušeností, které udávají, že míra prokliku u PLA dosahuje dvojnásobku oproti textovým reklamám.


Reklamní inzeráty s aktuálními informacemi o zboží

Nové reklamy čerpají přímo z XML feedů, takže snadno zobrazíte aktuální a kompletní nabídku vašich produktů. Reklama má také odlišný formát od klasické textové reklamy, na kterou jste byli doposud zvyklí. U reklamy se zobrazuje např. obrázek, cena, sdělení, což je pro uživatele mnohem poutavější.


Ukázka zobrazování PLA ve vyhledávání Google, zdroj: http://vetrovka.cz/pla-co-jsou-product-listing-ads


Jak s Product Listing Ads začít?

  1. Nastavení kampaně
    Nejprve si založte účet v Google Merchant Center. Následně vygenerujte a nahrajte XML feed přímo pro tuto službu. Nakonec propojte Google Merchant Center s účtem Google AdWords. Pokud jej nemáte, můžete si jej zde jednoduše vytvořit.
  2. Přizpůsobení kampaně
    Nastavte si denní rozpočet a maximální cenu za proklik, kterou jste ochotni zaplatit. Toto nastavení lze posléze kdykoliv upravovat.
  3. Fakturační údaje
    K úspěšné kampani je třeba v AdWords zadat, nebo potvrdit vaše fakturační údaje.
  4. Vytvoření kampaně
     

Ušetřete: založte si reklamu s produktovými informacemi a získejte 1 000 Kč zpět

Všem českým uživatelům Merchant Center nabízí Google do 12. 4. 2013 propagační kredit. Stačí o něj zažádat a vytvořit kampaň s produktovými informacemi na všechny své produkty v Merchant Center.

Pořiďte si služby od NetDirectu k Product Listing Ads

Za ušetřené peníze z propagačního kreditu si můžete pořídit například služby, které NetDirect k Product Listing Ads nabízí:

  • Pro řešení ShopCentrik vygenerování XML feedu pro Google Merchant Center 3 300 Kč plus implementace
  • Založení účtu AdWords 1 100 Kč
  • Založení účtu Google Merchant Center 1 100 Kč
  • Propojení a nastavení produktových reklam 1 650 Kč

V případě zájmu o naše služby nás kontaktujte prostřednictvím HelpDesku, kam založte ticket s vaším konkrétním požadavkem.


Proč využít Product Listing Ads?

  1. Zvýšení míry prokliku díky atraktivnější a zajímavější formě reklamy
  2. Vyšší návštěvnost a míra konverze pomocí lepší informovanosti uživatele
  3. Jednoduché cílení díky automaticky vybíraným nejrelevantnějším produktům
  4. Širší zásah – vaše reklama se může zobrazit hned dvakrát


Více informací se můžete dočíst na: