Nové produktové logotypy společnosti NetDirect

S novým rokem jsou většinou spojeny změny a ani v NetDirectu tomu není letos jinak. Novinkou je vylepšený logotyp, který je nyní ke stažení na našich stránkách.

Postupné změny ve společnosti si mimo jiné vyžádaly také radikální zásah do firemních logotypů. V průběhu ledna tak grafický specialista z marketingového oddělení vytvořil sérii nových log, kterou budete moci vidět na našich webech či různých propagačních materiálech.

Značku NetDirect jsme graficky upravili harmonizací vzájemných poměrů velikostí a nápis „member of allegro group“ umístili přesně pod nápis „DIRECT“ tak, aby byl čitelný i ve značném zmenšení,“ říká Jana Lasotová, webdesigner společnosti NetDirect a dodává: „U produktových log jsme se zaměřili na viditelnost hlavního názvu a především jsme podpořili jejich rozdílnost rozlišením barev.“

Výběru nejlepšího logotypu předcházelo celofiremní hlasování, kterého se účastnili zaměstnanci společnosti NetDirect. Bylo připraveno několik variant návrhů, jak v moderním, tak v tradičním duchu. Nakonec však vyhrála tradičnější varianta s typem písma Microgramma.

Nová loga společnosti NetDirect, produktů ShopCentrik a FastCentrik naleznete v sekci Materiály ke stažení.


Ukázka nového logotypu společnosti NetDirect
Ukázka nového logotypu společnosti NetDirect