NetDirect podpořil akci Vyhledávače zboží 2012

(Ne)konference Vyhledávače zboží 2012 se uskutečnila první červnové úterý v Brně. Její účastníci získali přehled o novinkách, které připravili zástupci nejen Heureka.cz a Zboží.cz.

Pořadatelem akce Vyhledávače zboží 2012 je agentura Michala Janíka, která se zaměřuje na marketingovou podporu firem. Setkání navazuje na předchozí sérii neformálních marketingových workshopů na téma přístupnost internetových stránek či marketing v sociálních sítích.

Vyhledávače 2012 - setkání marketérů, kteří spravují přímé internetové prodejní kanály
Vyhledávače 2012 - setkání odborníků, kteří spravují přímé internetové prodejní kanály

Odborný obsah a ochota diskutovat

Setkání odborníků, kteří spravují přímé internetové prodejní kanály, připomínalo spíše diskuzi než jednostrannou přednášku. Na akci o vyhledavačích zboží si přišli na své tvůrci eshopů i jejich majitelé, SEO konzultanti i správci PPC. Neformální atmosféru tzv. (ne)konference naplnil odborný obsah.

Na neformální konferenci si přišli na své tvůrci e-shopů, SEO konzultanti i správci PPC
Na neformální konferenci si přišli na své tvůrci e-shopů, SEO konzultanti i správci PPC

Specialisté TOP vyhledávačů zboží prezentovali novinky a osobně odpovídali na řadu zvídavých dotazů. Z témat, která si připravili Kamil Demuth a Jitka Komárková z Heureky lze vybrat například měření konverzí nebo třeba novinky v lokalizaci zákazníka.

Kamil Demuth z Heureky prezentoval novinky
Kamil Demuth z Heureky prezentoval novinky

 Jaké výhody poskytuje Heureka Point a proč mít výdejní místa? Prohlédněte si přiloženou prezentaci: Vyhledávače zboží 2012 - Heureka.cz

Štěpánka Kovaříková a Martin Slavík odkryli přítomným možnost importovat erotiku do Zboží.cz. Co chystají nového ohledně parametrů a hodnocení zboží a další podrobnější plán najdete v jejich prezentaci: Další připravované novinky naleznete zde

Martin Slavík a Štěpánka Kovaříková hovořili o parametrech a hodnocení zboží
Martin Slavík a Štěpánka Kovaříková hovořili o parametrech a hodnocení zboží

Co umí pan Mergado?

Fiktivní osoba pan Mergado zastupující aplikaci Mergado.cz pomáchá e-shopům zvyšovat prodeje z vyhledávačů zboží, auditem XML k odhalení chyb a doporučením pro optimalizaci.
Vladimír Přichystal seznámil ostatní s podrobnějšími zajímavostmi, které najdete v této prezentaci: Pan Mergado na (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2012

Mergado pomáhá e-shopům zvyšovat prodeje z vyhledávačů zboží
Mergado pomáhá e-shopům zvyšovat prodeje z vyhledávačů zboží

Prostor získaly i menší vyhledávače zboží

Novinky představily i menší vyhledávače zboží (Hledejceny.cz a Srovnáme.cz). Jejich přední pracovníci je prezentovali osobně a přítomní si nenechali ujít příležitost s nimi o svých otázkách diskutovat.

David Holeček z Hledej.ceny představil novinky
David Holeček z Hledej.ceny představil novinky 

Například zakladatel Hledejceny.cz David Holeček a Ivo Lešek se s přítomnými podělili o zajímavosti (neobvyklé tagy či optimalizaci feedu) a svůj pohled na trh. K možnostem optimalizace na vyhledávači Hledejceny.cz patří přednostní výpis – Aukce, který zvýší clickrate až o 70 %.

Portál byl založen v roce 2006, v průběhu let prošel majetkovou účastí ACOMWARE, investičního fondu Centralway AG až po aktuální akvizici vydavatelstvím Mladá Fronta.

Seznamte se s detaily v jejich prezentaci: Hledejceny.cz na Vyhledávače zboží 2012

 

David Folprecht ze Srovnáme.cz představil příspěvek trochu vizionářský
David Folprecht ze Srovnáme.cz představil příspěvek trochu vizionářský

Kam se bude v blízké budoucnosti ubírat trh vyhledávačů zboží v ČR? Nad tímto dotazem se zamyslel David Folprecht ze Srovnáme.cz. Pro zúčastněné si připravil příspěvek trochu vizionářský. Seznámil přítomné se situací v sousedním Německu, s poměry na trhu, a postavil na tom odhad budoucího vývoje v ČR.

Více se dovíte v jejich prezentaci: Budoucnost porovnávačů cen

Nevšední setkání lidí, které baví internetový prodej

Kdo přišel na začátek setkání do hudebního klubu Leitnerka v Brně s drobnou časovou rezervou a vydržel až do konce – zúčastnil se všeho podstatného. Vyhledávače zboží 2012 se staly ideální půdou pro čerpání nových znalostí a rovněž pro setkání s kolegy v oboru.