Na unikátním meetingu ShopRoku se představí ti nejlepší z nejlepších

Letos již pošesté hledá Heureka ty největší tahouny mezi českými e-shopy. Nejkvalitnější, nejpopulárnější a nejzajímavější e-shop českého internetu volí stejně jako v předchozích letech sami reální zákazníci. Výsledky soutěže ShopRoku vyhlásí Heureka v rámci meetingu, který proběhne 9. října 2014 v pražských Holešovicích v klubu SaSaZu.

ShopRoku Meeting přinese den nabitý zajímavými přednáškami a workshopy. V rámci doprovodného programu této mimořádné akce vystoupí řada neobyčejných řečníků, kteří se zamyslí nad aktuálními tématy ve světě e-commerce.

Tematická ochutnávka ze ShopRoku Meeting menu

řečníci

 

Lehký předkrm v podobě přednášky o nejnovějších směrech v oblasti e-commerce vám naservíruje Director of Heureka Tomáš Braverman. Místo polévky vám Gabriel Kalapoš, CEO PayU Czech Republic, prozradí, proč on-line platby stabilně zvyšují obrat i zisk.

 

řečníci


Následuje pestrá nabídka hlavních chodů, z níž namátkou vybíráme následující. Na otázky rozjezdu e-shopu ve střední a východní Evropě se vám pokusí odpovědět Václav Liška, CEO segmentu on-line cenových srovnávačů pro střední Evropu. Karel Pěnka, obchodní ředitel portálu Uloženka.cz, vyzdvihne kouzlo osobních odběrů jako možnosti, o kterou zákazníci opravdu stojí. O inteligentních e-shopech pohovoří Marek Krška, Marketing & Sales Manager ze společnosti NetDirect, společně se zakladatelem Persoo.cz Jakubem Černým. Na cestě do hlubin zákazníkovy duše vás doprovodí Ondřej Vaňha, Sales & Marketing Director z DPD CZ. Nesmíme zapomenout, že speciálním hostem DPD bude Jakub Kohák. Na internetový prodej potravin si posvítí jednatel společnosti Rohlik.cz Tomáš Čupr. Největší retailové prodejce na českém internetu představí Kamil Gric, Content & PR manager společnosti Acomware. Prostředím současné české m-commerce vás provedou Milan Kučera, Managing Director z Aukro.cz a jeho kolega Jiří Budinský, Mobile Product Expert.

 

řečníci

 

Jako dezert a příslovečnou třešničku na dortu si můžete vyslechnout Pavlínu Louženskou, Marketing Director at H1, jež vám vysvětlí, proč módu nemůžete prodávat stejným způsobem jako ledničky.

 

Pavlína Louženská

 

S řečníky se lze podrobněji seznámit ZDE.

ShopRoku Meeting v informačních bodech:

Kdy: 9. 10. 2014

Kde: klub SaSaZu, Praha-Holešovice

Cena vstupenky: 3 500,-

 

Vstupenku na jednu z hlavních podzimních událostí na poli e-commerce si ještě stále můžete koupit, a to ZDE.