Na e-shopy NetDirectu zamíří měsíčně asi 3,3 milionu českých uživatelů internetu

Společnost NetDirect působí na českém trhu v oblasti e-business aplikací už 10 let. U příležitosti tohoto významného mezníku firma setřídila důležitá data, z nichž vyšla více než zajímavá čísla.

Data, grafy a čísla ukazují fakta

Za uplynulé desetiletí společnost NetDirect vytvořila a spravuje téměř dva tisíce e-shopů, čímž se právem řadí ke špičce v oboru s významným tržním podílem v ČR.

Z dat společnosti NetDirect vyplývá, že v uplynulém roce 2011 prostřednictvím e-shopů uskutečnili zákazníci téměř 1,2 milionu objednávek, což je za posledních deset let pětkrát vyšší počet. Celková hodnota objednávek tak v současné době představuje 6,5 miliardy korun

Od svého vzniku v roce 2002 rostl každoročně obrat firmy bez významných výkyvů.

Obrat e-shopů spravovaných společností NetDirect dosáhl v roce 2011 více než 6,5 miliardy Kč. V letošním roce je očekáván obrat pravděpodobně 10 miliard Kč.

Prohlédněte si infografiku k 10. výročí společnosti NetDirect
Prohlédněte si infografiku k 10. výročí společnosti NetDirect

  

NetDirect roste se svými klienty

Bilance ukazuje, že největší boom firma zaznamenala v roce 2009, kdy se počet zrealizovaných eshopů zvýšil více než šestkrát. V té době se rozhodl NetDirect vstoupit na trh e-commerce s univerzálním systémem FastCentrik, který oslovil novou klientelu a je vhodný pro všechny, kteří chtějí na internetu obchodovat rychle a levně.

E-shopy našich klientů vytvářejí svým provozovatelům celkové denní tržby ve výši 21 milionu korun. Dle regionálního rozdělení se největší koncentrace e-shopů vyskytuje v Praze, Středočeském a Moravskoslezském kraji.

Nejoblíbenějším komoditám vévodí knihy a elektro, silně je zastoupeno vybavení pro dům a zahradu. Nemalý podíl tvoří sportovní potřeby a oblečení.

Cílem jsou dlouhodobé vztahy a důvěra

Grafy ukazují rovněž na zvyšující se počet zákaznických požadavků, které za rok zaměstnanci společnosti NetDirect vyřídí. Firma tak naplňuje svůj cíl budovat dlouhodobé vztahy se zákazníkem a poskytovat jim intenzivní podporu, která napomáhá jejich růstu.