Multichannel Marketing and Sales aneb Jak vše proběhlo

Koncem října se uskutečnila avizovaná konference o multikanálovém prodeji v České republice. Jak dopadla a co vše se na ní účastníci dozvěděli?

25. 10. se v Dorint Hotel Don Giovanni Praha uskutečnil první ročník konference o multikanálovém prodeji v ČR. Celou akci pořádala agentura Dark Side a asociace ADMAZ.

Vystoupilo celkem 14 řečníků, kteří hovořili o byznysu z různorodých oblastí. Opravdoví profíci z oboru, jakými jsou například František Peterka z Allegro Group, Štěpánka Vílová z Fashion Days, Petr a Petr Shierovi z POPRONU, Tomáš Čupr ze Slevomatu a mnozí další dokázali publikum zaujmout a přesvědčit je, že byznys se dá dělat úspěšně a s chutí. Posluchači tak mohli v průběhu konference načerpat inspiraci a zajímavé poznatky i pro svoji práci.

Atmosféru z konference můžete načerpat z následující galerie:

František Peterka přednáší o portfoliu Allegro Group a také o e-commerce trendech
František Peterka přednáší o portfoliu Allegro Group a také o e-commerce trendech

Zaujatí účastníci věnovali pečlivou pozornost každé z 14 přednášek
Zaujatí účastníci věnovali pečlivou pozornost každé z 14 přednášek

Magdaléna Divišová a Jan Penkala ze společnosti ACOMWARE přenášeli na téma efektivního remarketingu a e-mailingu

Magdaléna Divišová a Jan Penkala ze společnosti ACOMWARE přednášeli na téma efektivního remarketingu a e-mailingu

NetDirect byl také jedním z partnerů akce Multichannel Marketing and Sales 2012

NetDirect byl také jedním z partnerů akce Multichannel Marketing and Sales 2012

Účastníci konference byli spokojení s obsahem odborných přednášek

Účastníci konference byli spokojení s obsahem odborných přednášek

Celá konference se odehrála v krásných prostorách hotelu Dorint Hotel Don Giovanni Praha
Celá konference se odehrála v krásných prostorách hotelu Dorint Hotel Don Giovanni Praha