Jaká byla konference E-commerce 2013?

Co přinesla letošní konference NetDirectu provozovatelům e-shopů a co vše zaznělo? V následujícím článku vám přinášíme zákulisní informace, veškeré prezentace a fotografie z celého konferenčního dne.

Ve čtvrtek 2. 5. se v pražském sídle Microsoftu konal další ročník z pravidelných konferencí NetDirectu s názvem E-commerce 2013. Letošní program nabídl 10 přednášek a 3 workshopy. Přednášky byly zaměřené na budování značky, sociální sítě, porovnávače zboží, PPC systémy nebo nové trendy v oboru e-commerce. Workshopy, koncipované spíše jako diskuzní fórum, se zaměřily na řazení produktů do Heureky, změny v servisním oddělení NetDirect a správnou komunikaci ve firemních e-mailech.

Průběh konferece doprovázela degustace výběrových vín od společnosti Wine Story
Průběh konferece doprovázela degustace výběrových vín od společnosti Wine Story

Tři nejoblíbenější přednášky: DarkSide, Pria, Mergado

Z dotazníků, které účastníci měli možnost v průběhu konference vyplnit, vyplynuly zajímavé výsledky. Nejlépe byla hodnocená přednáška Tomáše Jindříška na téma "Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e-commerce?". Hovořil na ní především o tom, jak se odlišit v konkurenčním boji, který jistě každý provozovatel e-shopu dobře zná. Přednáška se snažila ukázat, že budování značky nemusí být jen o obrovských věrnostních programech, ale že stačí jen drobné momenty překvapení a potěšení.

Účast na konferenci byla opravdu velká - pohybovala se okolo stovky posluchačů
Účast na konferenci byla opravdu velká - pohybovala se okolo stovky posluchačů

V závěsu za Tomášem Jindříškem z DarkSide se v oblíbenosti umístil Jan Podzimek s přednáškou na téma "Jak efektivně propagovat a prodávat na sociálních sítích". Jan Podzimek posluchačům ukázal, že sociální sítě nemusí sloužit jen jako nástroj pro komunikaci a posilování značky, ale také jako prodejní nástroj.

Jako třetí nejzajímavější byla vyhodnocena přednáška "Jak vydělat na vyhledávačích chytře" od Michala Janíka. Hlavní myšlenkou přednáškového bloku bylo, jak poznat zboží, které vydělává a co udělat proto, aby každá koruna vložená do inzerce vydělala maximum.

Michal Janík vystupoval až na konci konferenčního dne, proto se všechny posluchače snažil zaktivizovat
Michal Janík vystupoval až na konci konferenčního dne, proto se všechny posluchače snažil zaktivizovat

Celý průběh konference doplňovalo celodenní občerstvení a především degustace výběrových vín od společnosti Wine Story. Po celý den probíhala také tweetovací soutěž. Dva nejlepší příspěvky na speciálně určené Twitterové stránce #ecommerce2013 získaly dárkový balíček přímo od Wine Story. Podobně na tom byly dva vybrané dotazníky - respondentům jsme poslali taktéž výběrové bílé víno.

Vítězné tweety, pro zobrazení všech příspěvků klikněte na obrázek
Vítězné tweety, pro zobrazení všech příspěvků klikněte na obrázek

Na závěr bychom chtěli poděkovat všem účastníkům, partnerům a lidem, kteří se na konferenci E-commerce podíleli. Doufáme, že na příští akci bude účast stejně hojná, jako letos.

Materiály z konference E- commerce 2013

Všechny prezentace si můžete prohlédnout na internetové adrese http://www.slideshare.net/NetDirect.

Fotogalerie – E-commerce 2013


 

Partneři konference E-commerce 2013