E-shopy od NetDirectu získaly 8 ocenění v soutěži ShopRoku 2010

Výsledky soutěže ShopRoku 2010, v níž internetové obchody hodnotí sami zákazníci, jsou konečně známy a e-shopy vytvořené společností NetDirect v tomto klání skvěle uspěly.

E-shopy využívající systém FastCentrik a ShopCetrik od NetDirectu jsou úspěšné a oblíbené

Internetové obchody na e-shop platformách ShopCentrikFastCentrik, které vytváří společnost NetDirect, získaly v letošním ročníku soutěže ShopRoku 3 absolutní vítězství, jeden obsadil druhé místo a čtyři e-shopy využívající řešení NetDirectu se ve svých kategoriích umístily na cenných třetích místech.

Čtěte více o úspěchu e-shopů vytvořených společností NetDirect v soutěži ShopRoku 2010:

E-shopy využívající systém FastCentrik hodnotí zákazníci výborně

Soutěž ShopRoku 2010 hledala ty nejlepší české e-shopy (logo); foto: www.shoproku.cz
Soutěž ShopRoku 2010 hledala ty nejlepší české e-shopy (logo); foto: www.shoproku.cz

Jak e-shop přivést k úspěchu? Dejte zákazníkům kvalitní zboží a bohatý servis

Soutěž ShopRoku 2010 měla za cíl nalézt ty nejlepší e-shopy z hlediska hodnocení samotnými zákazníky. Soutěžní klání internetových obchodů vyhlašuje vítěze ve dvou sekcích:

  • Cena kvality, v níž skuteční zákazníci po svém nákupu v e-shopu hodnotí kvalitu služeb,
  • Cena popularity, ve které mohou svůj hlas pro nejsympatičtější internetový obchod přidat všichni uživatelé internetu.

Zákazníci žádají nízké ceny, dopravu zdarma, rychlé dodání a komunikaci

Stále více lidí v Česku nakupuje na internetu a všichni hledají kvalitní zboží za dobrou cenu a velkorysé služby, jakými jsou přehlednost e-shopu, veliké fotografie, bohaté popisy, výběr z platebních metod, rychlé dodání zboží až domů (pokud možno zdarma), spolehlivá přeprava, informování o aktuálním stavu objednávky, rychlá odezva na dotazy a prosby.

Spokojení zákazníci šíří pověst e-shopu a tak přivádí nové objednávky

Než se uživatel internetu promění v zákazníka, poohlédne se po síti po referencích, hodnoceních jednotlivých e-obchodů a zkušenostech ostatních klientů. Zprávy předchozích nakupujících spolu s cenovým srovnáním obvykle rozhodují, ve kterém internetovém obchodě zájemce nakoupí. Hýčkat si spokojené zákazníky je proto spolehlivou cestou k úspěchu e-shopu.

ShopRoku 2010: Soutěž hledala nejlepší e-shop v sekci Cena kvality a Cena popularity; foto: www.shoproku.cz
ShopRoku 2010: Soutěž hledala nejlepší e-shop v sekci Cena kvality a Cena popularity; foto: www.shoproku.cz

ShopRoku 2010: Do hlasování se zapojilo 500 000 uživatelů internetu

Každý e-shop se může do soutěže ShopRoku zapojit zcela zdarma, musí pouze implementovat službu Heureka.cz: Ověřeno zákazníky. Hlasování, které probíhalo celý rok, celkem zachycuje hlasy od půl milionů nakupujících.

NetDirect měří své úspěchy úspěchem e-shopů jeho klientů

Společnost NetDirect vyznává filozofii měřit svou úspěšnost úspěchy klientů, a proto nás mimořádně těší, že e-shopy z naší dílny tak výrazně zazářily a sklidily hlasitou pochvalu českých zákazníků nakupujících na internetu.

Tak vysoké zastoupení e-shopů vytvořených na platformách od společnosti NetDirect mezi vítězi soutěže ShopRoku 2010 dokazuje, že služby firmy NetDirect se provozovatelům e-shopů skutečně vyplácí:

NetDirect poskytuje svým zákazníkům jak technicky vyspělé a sofistikované e-shop systémy, tak podporu a rady pro rozvoj e-businessu, pomáhá nasměrovat e-marketing, objasní SEO i možnosti statistik Google Analytics pro vyšší návštěvnost e-shopu.

Gratulujeme vítězným internetovým obchodům a přejeme jim další úspěchy v internetovém obchodování!