Byli jsme u toho: Brand & Product Forum 2013

Zavítali jsme již na čtvrtý ročník akce Brand & Product Forum, kterou koncem dubna pořádala společnost top vision. Co nám fórum přineslo a jaké informace jsme si odnesli?

NetDirect se 25. dubna zúčastnil inspirativního setkání manažerů, kteří jsou zodpovědní za úspěšnost různých produktů na trhu. Alespoň takto to sliboval program akce Brand & Product Forum, která se konala v Praze. Cílem vzdělávacího fóra byla výměna zkušeností, názorů a diskuze o efektivní propagaci značky, produktu apod.

Posluchači na Brand & Product Forum 2013
Posluchači na Brand & Product Forum 2013

Na Brand & Product Foru vystoupil například Milan Duda, který hovořil o vnímání značky Aukro a o reklamních kampaních v roce 2012, které měly podpořit branding. Ondřej Kasík z AC Sparta Praha přednášel o vývoji hlavního motta klubové kultury „My jsme Sparta“ a brandingu známého fotbalového klubu. Naopak Kristýna Štíhelová z Óčko TV přiblížila rebranding celé stanice v roce 2012 a jeho výsledky a dopady.

Na Brand & Product Foru vystoupili také Jaroslav Fabián z ESETu, Petr Hartoš z Kooperativy, Petra Chovancová z Danone, Miroslav Jiřík z PIM, Vilém Rubeš a další.

Petra Chovancová z Danone hovoří na Brand & Product Forum o ideálním media mixu pro rozvoj značky - konkratně produktu Activie
Petra Chovancová z Danone hovoří na Brand & Product Forum o ideálním media mixu pro rozvoj značky - konkratně produktu Activia