13. ročník konference Call centra aneb Efektivní byznys vítězí

Rádi bychom Vás pozvali na 13. ročník konference Call centra aneb Efektivní byznys vítězí, kterou pořádá asociace ADMEZ společně s agenturou Dark Side.

 

Využíváte skutečný potenciál Vašeho call centra? Komunikujete efektivně?

Na konferenci se setkáte s tématy jako aktuální právní problémy v call centrech, evropský benchmarking kontaktních center, zvýšení prodejní efektivity eshopu, nové technologie zvyšující efektivitu callcenter, problematika fluktuace a motivace zaměstnanců a bannerovací aplikace pro IVR.

Na konferenci si můžete poslechnout odborníky z oblasti reklamy a marketingu, profesionální trenéry a manažery call center.
 

Hlavní řečníci:

  • Petr Krůta, advokát, KMVS advokátní kancelář
  • Vladimír Gazárek, prezident Asociace inkasních agentur
  • Andrea Tonoli, CEO, Comdata Czech
  • Vincent van den Boshe, právník, Call Communications
  • Radek Laštovička, manager, Ernst & Young
  • Milan Schwarz, product manager, Phonexia
  • Hans Reuver, Chief commercial officer Benelux, Teleperformance Benelux
  • Lenka Bartizalová, executive director, ČSA services
  • Miroslav Nečas, Project manager, Tovek
  • Lucie Navrátilová, trenér a kouč na volné noze, GROW POINT – creative development sulutions
  • Lucie Klouparová, specialista vzdělávání, GROW POINT – creative development sulutions
  • Zdeněk Bohuslav, business consulting director, Open One
  • Patrik Ort, sales manager, Genesys Telecommunications Laboratories
  • Leona Schovancová, ředitelka zákaznických center a call centra, RWE
  • Václav Hrdlička, senior specialista, T-Mobile Czech Republic
 Konference callcentrum 2013
 

Registrace a důležité informace

více informací najdete zde:  http://www.admez.cz/callcentra/2013/