Naše služby

Pro více informací prosím klikněte na libovolný z odkazů níže:

  • Technické analýzy internetových obchodů a www stránek »  - Analýzy a z nich vyplývající technické specifikace vnímáme jako základní pilíř tvorby úspěšných internetových obchodů a webů. Zamezíme tak při tvorbě e-shopu a rozsáhlejších www stránek prodlužování termínů a navyšování rozpočtů prostřednictvím víceprací.
  • Tvorba e-shopů vystavěných na systémech FastCentrik a ShopCentrik » - E-shopy mění nákupní zvyky a rok od roku získávají masy zákazníků na úkor kamenných prodejců. I vy můžete díky on-line byznysu prosperovat, jenže není e-shop jako e-shop. Rozdíly v kvalitě a schopnostech jsou obrovské a nemusí být letmým pohledem zřetelné.
  • Tvorba www stránek vystavěných na redakčním systému MediaCentrik » - Webové stránky dnes pokládáme za běžnou součást našich životů. Www stránky musí příchozího návštěvníka na první pohled zaujmout a vyvolat v něm pozitivní dojmy. Návštěvník by měl velmi rychle pochopit jejich poslání a musí mu být umožněno rychlé nalezení potřebných informací v přehledné formě.
  • Systémová integrace e-shopů, ekonomických, skladových, logistických a ERP systémů » - Systémová integrace je proces, při kterém se propojují vzájemně nezávislé systémy tak, aby spolu komunikovaly. Typicky se propojují e-shopy s ekonomickými systémy. Naše společnost patří k nejvýznamnějším systémovým integrátorům na českém a slovenském trhu.
  • Servisní podpora internetových obchodů a webových stránek » - V kvalitě servisu se podstatně liší malé softwarové firmy od větších a velkých. Právě kvalita servisu však může být velmi omezující ve vašem růstu, kdy očekáváte pružné reakce na požadavky.
  • Rozvoj znalostí klientů » - V portfoliu máme více než 1000 internetových obchodníků a provozovatelů webových stránek. Setkáváme se s nimi, povídáme si o jejich podnikání, analyzujeme a společně plánujeme.
  • Internetový marketing pro e-shopy a weby » - Můžete mít nejlepší e-shop nebo firemní stránky na světě. Pokud k nim nedokážete přivést cílené masy návštěvníků, budou stát opuštěné jako kůl v plotě. Právě přivedení návštěvníků je úkolem internetového marketingu, který lze stejně jako u ostatních činností dělat buď dobře, nebo špatně a nic moc mezi tím neexistuje.