Jak napsat životopis

Pár rad a doporučení, jak co nejlépe napsat životopis, aby obsahoval všechny podstatné informace, které potřebujeme znát pro správný výběr uchazečů ve výběrových řízeních.

Průvodní dopis / text emailu:

 

Co by určitě nemělo chybět: 

  • Název pozice, o kterou se ucházíte
  • Kde jste se dozvěděl o pozici, o kterou se ucházíte
  • Pár základních informací o Vás - znalosti a pracovní zkušenosti vztahující se k pracovní pozici, o kterou se ucházíte

 

Strukturovaný životopis

 

 Co by měl obsahovat:

  •  Vaše fotografie - nejlépe fotografie obličeje jaká se dává na průkazy (doporučujeme ji k životopisu přiložit, lépe se nám pak při výběru uchazečů do užších kol výběrových řízení hodnotí, když si k daným údajům v životopise vybavíme i obličej uchazeče, který zde byl na pohovoru)
  • Kontaktní údaje -jméno, email, mobil, bydliště
  • Cíl - Váš profesní cíl, kterého byste chtěl/a dosáhnout
  • Chronologický přehled zaměstnání od nejnovějšího po nejstarší
  • Dosažené vzdělání, absolvované kurzy a certifikáty, které jste získal/a
  • Znalosti informačních technologií
  • Jazykové znalosti
  • Další znalosti a dovednosti
  • Zájmy
  • Možný termín nástupu
  • Vaše představa o nástupním platu (hrubá mzda)